Kárpát-medencei Űrkutatási Csapatverseny 2020/2021
Oldalsáv megjelenítése

Navigációs útvonal

DÁTUMOK, FORDULÓK, PONTOZÁS

Hány fordulóból áll a verseny és hol, mikor lesznek a fordulók?

A verseny három fordulóból áll. Az első és második fordulók online, az iranyazur.hu oldalra belépve teljesíthetőek és a járvány várható tavaszi jelenléte miatt az eredeti tervektől eltérően sajnos a döntőt is a világhálón keresztül kell lebonyolítanunk.

Az ELSŐ FORDULÓ 2020. november 9 – december 8. között lezajlott, a 91 csapatból 37 jutott tovább a második fordulóba. Az első forduló leírása a GYIK végén olvasható.

A MÁSODIK FORDULÓ feleletválasztós tesztkérdésekből és kifejtős kérdésekből áll. A fordulót 2021. január 25. – február 25. között teljesíthetik a csapatok, két részletben: Villámkérdések és Gondolkodtató kérdések csomagban. A kitöltésre a Villámkérdéseknél 10 perc, a Gondolkodtató kérdéseknél 24 óra áll rendelkezésre.

A két feladatsort egymástól függetlenül, a csapat által választott sorrendben lehet teljesíteni, a csapat belátására bízzuk, hogy előbb a Villámkérdéseket, vagy a Gondolkodtató kérdéseket oldja meg.

A tesztkérdésekre feleletválasztós módszerrel kell válaszolni, kérdésenként egy helyes válasz van, amelyre 2 pontot lehet kapni. A Gondolkodtató kérdések megfejtéseit szabad szóbevitelként, párosításként, lenyíló menüből kiválasztva, vagy pdf-ként feltöltve kell megadni a 2. forduló felületén. Minden kérdésnél jelezzük a válaszadás módját.
A kifejtős válaszokra a válasz helyessége és a kifejtés tartalma, teljessége alapján adunk pontot, de nem a válasz hossza határozza meg a pontszámot, tehát nem a karakterszám minél teljesebb kitöltésére kell törekedni!

A második forduló eredményének számításánál az első fordulóban gyűjtött pontszám felét hozzáadjuk a második fordulóban elért pontszámhoz és az így kialakuló sorrend alapján választjuk ki a döntőbe jutó hat csapatot. A döntősök nem viszik tovább a pontjaikat, tiszta lappal indulnak a végső helyezésekért.

A harmadik forduló a DÖNTŐ. Ezt 2021. április 10-én, 14:00 – 17:00 óra között tartjuk meg. A Covid-19 járvány miatti korlátozások várhatóan nem szűnnek meg eddig az időpontig, ezért a döntőt is online szervezzük. A csapattagok egy helyszínről, a döntő előtt e-mailben megküldött Zoom linkkel léphetnek be. A döntő délelőttjén a csapatoknak technikai főpróbát tartunk, amelyről előzetesen írásos tájékoztatást küldünk.

A döntő időpontjának változására fenntartjuk a jogot! Erről adott esetben a csapatokat megfelelő időben, e-mailben értesítjük.

A döntőbe jutott hat csapat egy időben mérkőzik meg. A feladatok között lehet pl. gyors tippelés, számítás, egy űrtevékenységgel kapcsolatos fogalom (pl. esemény, jelenség, eszköz, stb.) szóbeli bemutatása. A döntő lebonyolításával kapcsolatosan a feladatok jellegére, a pontozásra és a technikai lebonyolításra vonatkozó információkat küldünk a résztvevőknek e-mailben.

Ha a csapatunk nem jut tovább az 1. vagy a 2. fordulóban, akkor véget ér számunkra a verseny?

Nem feltétlenül! Indul egy „Vigaszág”, amely az 1. vagy 2. fordulóban tovább nem jutott csapatok számára nyújt lehetőséget bizonyítani az űrtevékenységgel kapcsolatos tudásukat és elkötelezettségüket. Ennek a tartalmát az 1. illetve a 2. fordulót követően tesszük közzé. Mindkét esetben olyan feladatot kell elvégezni, amelyre hosszú idő áll rendelkezésre és a legjobb munkákat beküldőket tárgynyereménnyel jutalmazzuk kitartásukért és tudásukért.

----



A VERSENY CÉLJA, NYEREMÉNYEK

Miért érdemes beneveznünk erre a versenyre?
  • A versenyre való felkészülés során sokat tanulhattok arról, hogy az űrkutatás, űrtevékenység mi mindenhez kapcsolódik az életünkben. A megszerzett ismeretek több reál tárgyban segítségetekre lehetnek.
  • A konkrét tantárgyi tudás megszerzése mellett akár a pályaválasztást is segítheti, hogy bepillanthattok az űrhajózáshoz, a műholdakhoz és egyéb űreszközökhöz kapcsolódó világba.
  • A legnagyobb vonzerőt talán mégis a nyeremények jelenthetik:
I. díj: Látogatás az Európai Űrügynökség (ESA) legnagyobb létesítményében, az Európai Űrtechnológiai Központban (ESTEC), a hollandiai Noordwijkban. A csapatot a felkészítő tanár kíséri. A díj tartalmazza az odautazás, 2 éjszakai szállás és ellátás költségét. A diák csapattagok mindhárman térítésmentesen vehetnek részt a MANT 2021. évi nyári Űrtáborában.

II. díj: Exkluzív, csak a második helyezett csapat részére szervezett látogatás Magyarország egyik legjelentősebb űripari cége, a több űreszközhöz alkatrészeket szállító Admatis Kft. miskolci telephelyén, valamint a Szegedi Tudományegyetem Repülő- és Űrorvosi Tanszékén. A díj tartalmazza az odautazás költségét. A csapatot a felkészítő tanár és a MANT szakembere(i) kísérik. A csapat diák tagjai egy-egy okosórát is kapnak. A diák csapattagok mindhárman térítésmentesen vehetnek részt a MANT 2021. évi nyári Űrtáborában.

III. díj: Nagyszabású laborfejlesztés az induló csapat iskolájában. A diák csapattagok mindhárman térítésmentesen vehetnek részt a MANT 2021. évi nyári Űrtáborában.

Az I. és II. díj esetében a szakmai utazás technikai részleteit a díjazott csapatok székhelyének figyelembevételével a MANT egyezteti a csapatok tagjaival. Az űrtábori részvételt illetően a részvételi díjat engedjük el, a tábori részvétel minden egyéb feltétele azonos a tábor fizető résztvevőire érvényes feltételekkel.

A döntőbe jutott, de dobogós helyezést el nem érő csapatok diák tagjai 50%-os kedvezménnyel vehetnek részt a MANT 2021. évi nyári Űrtáborában, a tábori részvétel minden egyéb feltétele azonos a tábor fizető résztvevőire érvényes feltételekkel.

Ha a döntőben helyezést elérő csapat tagja vagyok, de nem tudok részt venni az utazáson vagy az Űrtáborban, átadhatom a nyereményemet másnak?

A nyeremények sajnos nem átruházhatóak, így más nem mehet el egy csapattag helyett az utazásra vagy ingyenesen / kedvezménnyel az Űrtáborba.

Amennyiben valaki nem tud részt venni a 2021. évi Űrtáborban, de 2022-ben még az űrtábori korhatárnak megfelel, a bizonytalan Covid-19 helyzet miatt lehetősége van 2022-re átvinni a nyereményét.

Mi történik, ha a csapat vagy annak egy vagy több tagja az „Irány az űr” versenyen is döntőbe jut, és a MANT Diákpályázatán is helyezést ér el? Ekkor összevonható az űrtábori részvételi kedvezmény, vagy átadható másnak?

A nyeremények sajnos nem átruházhatóak, de összevonhatóak. Más nem mehet el egy csapattag helyett az utazásra vagy ingyenesen / kedvezménnyel az Űrtáborba, de két 50%-os kedvezmény összevonható, így pl. a verseny döntőjében megszerzett 5. hely és a Diákpályázaton elért 2. helyezés alapján az érintett diák ingyenesen jöhet az Űrtáborba.

Az összevont nyeremények azonban nem haladhatják meg a támogatás 100%-át. A fel nem használt nyeremény nem váltható pénzre és nem visszaigényelhető, tehát arra nincs lehetőség, hogy valaki 100% + 50% nyereményt összeadva kérje az űrtábori részvételi díj 50%-ának átutalását.

----



TECHNIKAI KÉRDÉSEK, A VERSENYFELÜLET MŰKÖDÉSE

A csapatnak egy helyen kell lennie az online fordulók teljesítése során?

Egyszerre csak egy számítógépről lehet bejelentkezni a rendszerbe, de a bejelentkezési adatok birtokában ez bármely informatikai eszköz lehet amely böngészővel és interneteléréssel rendelkezik. A csapattagoknak nem kell egy helyen lenniük a kitöltés során, számítógépen vagy telefonon is tarthatják egymással a kapcsolatot. A döntő során a csapatok legyenek egy helyiségben, kivéve, ha ezt a döntő idején érvényes járványügyi szabályok tiltják.

Mi történik, ha a kitöltés során megszakad a kitöltés, pl. zavar lép fel az internet-kapcsolatban és ezért a csapat bejelentkezése megszakad?

A kitöltés ideje (1. forduló: 2 óra, 2. forduló: Villámkérdésekre 10 perc, Gondolkodtató kérdésekre 24 óra) alatt bekövetkező esetleges technikai probléma, vagy más ok miatti kilépést követően újra be lehet lépni a rendszerbe, de csak a rendelkezésre álló időtartamon belül. A már megkezdett kitöltés megszakítása nem hosszabbítja meg a kitöltésre rendelkezésre álló időt!

A versenyzők milyen bontásban kapják meg az első forduló feladatait? Egyszerre az összes megjelenik a képernyőjükön? Vagy egyesével, és csak a válasz után kapják a következő kérdést? Esetleg témakörönként? Egy időben mindenki egy kérdéssel foglalkozik, vagy szét lehet osztani a kérdéseket, és mindenki azt próbálja megoldani, amihez jobban ért?

A feladatok egymás után jelennek meg (egyszerre mindig egy), de van egy ki-bekapcsolható lista ("Kérdéslista megjelenítése/elrejtése" gomb), amiben lehet a feladatok között akár ugrálni is. Az egyes feladatoknál van vissza- és előre navigáció gomb (Előző, Következő) is.



A lenyitható "Műveletek"-ben lehetőség van az egyes feladatok megjelölésére, pl. ha még vissza szeretnének térni oda később, mert nem biztosak a helyes válaszban, vagy mert átugrották. A már megválaszolt feladatoknál a válasz törölhető, vagy módosítható egészen a benyújtásig.

A feladatlistában látszik, hogy melyik feladatot oldották meg és melyiket nem, tehát szétoszthatják a feladatokat.



Fent a rendszer mindig jelzi a hátralévő időt és 30 másodpercenként mentést készít. A benyújtást a "Feladatsor befejezése" gombbal (nem a Tovább gomb, amivel addig lépegettek) kell megtenni, hogy ne küldjék be véletlenül félkészen. A rendszer rákérdez, hogy biztosan benyújtják-e. Ha a 2 óra leteltéig nem nyújtják be az elkészült feladatokat, akkor a rendszer automatikusan a végső mentést veszi benyújtottnak, tehát nem vész el az addigi munka.



A verseny indítása előtt látható egy rövid leírás a feladatsor működéséről.

Mi történik, ha az online fordulók során nem sikerül a rendelkezésre álló időn belül megoldani az összes feladatot? Elvész az egész?

Szerencsére nem. A rendszer a megadott idő lejártakor lezárja a csapat felületén a kitöltés lehetőségét. Az addig megoldott feladatokat elmenti, így a már megadott válaszok alapján számítjuk a pontszámot.

Hogyan tudunk felkészülni a versenyre, milyen ismeretekre lehet szükség?

A verseny honlapján tantárgyanként közzétettük annak az ismeretanyagnak az elérhetőségét, amely a versenyre való felkészülést segíti. Ezek szabadon elérhető linkek, valamint tananyagok több szakterületről.
Az űrtevékenység minden reál (divatos nevén STEM) tárgyhoz kapcsolódik, így a verseny sem csak fizikai ismereteket érint. Az a csapat lesz a legsikeresebb, amelyben a fizika és matematika mellett a biológia, kémia, földrajz és informatika ismerői is ott vannak (de ez nem jelenti azt, hogy minden fordulóban minden tantárgy ismeretei szerepelni fognak).
A közzétett háttéranyagok nem feltétlenül fedik le a versenyhez szükséges ismereteket, inkább orientálják a versenyzőket és bővítik ismereteiket.

Milyen segédeszközöket szabad használni a verseny során? Külső ember segítsége nélkül bármit használhatunk, és a korlátlan segédeszköz-használatban a rendelkezésre álló idő alacsonysága korlátoz minket? Ha esetleg mégsem így van, akkor számológépet, író- és rajzeszközöket lehet használni?

A verseny során bármit lehet használni (úgysem tudnánk ellenőrizni...), így az időkorlát akadályozza csak, hogy minden csapat tökéletes válaszokat küldjön be. Természetesen fontos, hogy a mentor csak támogatja, irányítja a diákokat, de nem oldja meg helyettük a feladatokat, hiszen avval nemcsak a verseny tisztaságát sértené, hanem a résztvevők tudásának, gondolkodásának fejlődését is akadályozza! Bízunk benne, hogy minden mentor tiszteletben tartja ezt a szempontot.

Nagyjából milyen jellegű feladatok várhatóak, mire számítsunk? Számolós jellegűek? Tisztán az elméleti, tárgyi ismereteket számonkérő? Esetleg mind a két típusból várható kérdés?

Annyit árulhatunk el a feladatok jellegével kapcsolatban, hogy az első fordulóban nem lesz számításos feladat, a másodikban igen.

Tudomásunk szerint nem vagyunk bejelentkezve, a honlap viszont azt írja (amikor elkezdenénk együtt a versenyt, és belépnénk), hogy valaki be van jelentkezve. Mi a teendő?

Elképzelhető, hogy korábban bejelentkezett a rendszerbe valamelyik csapattag és nem rendes kijelentkezéssel szállt ki, hanem csak becsukta a böngészőablakot. Ilyenkor a rendszer fél órára pihenőre küldi a csapatot biztonsági okokból, utána lehet újra belépni. Ha nem ez történt és fél óra múlva sem tudnak bejelentkezni, írjanak a verseny@iranyazur.hu címre, vagy hívják fel a +36 20 9352 114 telefonszámot!

Ha a teszt kitöltése közben elmegy az internet, vagy valamilyen technikai okból kilépünk a versenyből, mi történik?

A rendszer biztonsági mechanizmusa a böngésző állapotához kötött és ha a kilépés nem a rendes úton történt, akkor biztonsági okokból 30 percre letiltja a belépést. Ez akkor okozhat problémát, ha éppen a teszt kitöltése közben történik, hiszen ekkor 30 perc nagyon hosszú idő. Két eset lehetséges:
- Ha az internet elmegy és a böngésző ablakot nem zárja be a csapat, akkor miután visszajön az internet, ha 30 percen belül vannak és az oldalra frissítenek, akkor automatikusan bent lesznek a rendszerben. Ha 30 percnél hosszabb ideig nincs internet-kapcsolat, akkor vissza tudnak jelentkezni.
- Ha a böngésző ablakot véletlenül bezárják, vagy bármi okból bezáródna, akkor erről értesítsenek minket (tel.: +36 20 9352 114, +36 20 803 8800), akkor átmenetileg ki tudjuk kapcsolni ezt a funkciót és akkor be tudnak ismét jelentkezni 30 percen belül is.

A technikai gondok miatt kiesett időt sajnos nem tudjuk jóváírni a csapatok számára.

----



RÉSZVÉTEL, REGISZTRÁCIÓ, LEZAJLOTT FORDULÓK

Kiknek szól az „Irány az űr!” vetélkedő?

Ezt a versenyt magyarországi és határon túli, magyar tanítási nyelvű középiskolák tanulóinak indítottuk. Bármely típusú középiskola (középfokú közoktatási intézmény) nappali, esti, vagy levelező tanulóinak csapata részt vehet rajta. Két tanítási nyelvű iskolák tanulói abban az esetben nevezhetnek, ha az egyik tanítási nyelv a magyar.

Milyen összetételű csapatok nevezhetnek?

Három diák és egy felnőtt alkot egy csapatot.
Minden csapattag magyar tanítási nyelvű középiskola tanulója kell hogy legyen, de a csapattagoknak nem kötelező egy intézményben tanulniuk. 9-12. osztályos diákok (előkészítő év esetén 9-13. évfolyamig) lehetnek a csapatok tagjai.
A csapatot mentoráló felnőtt vagy valamelyik tárgyat oktató pedagógus, vagy valamelyik csapattag szülője is lehet.

Hárman vagyunk diákok, de tanári felkészítés nélkül szeretnénk indulni a versenyen. Kötelező, hogy a csapatnak pedagógus tagja is legyen?

A csapatot egy felnőtt és három középiskolás tag kell hogy alkossa. A felnőtt tag alapesetben a diákokat valamely reál tárgyra oktató pedagógus, de lehet valamelyik csapattag szülője, vagy szakkörvezető (pl. robotika, csillagászat szakkör, stb.) is.

Három csapatom is indulna a versenyen. Lehetek mindháromnak csapatvezető tanára, vagy ki kell választanom egyet és a másik kettőhöz keresni kell más tanárt/szülőt?

Nincs akadálya, hogy egy mentor több csapathoz is tartozzon. Természetesen a csapatokat más diákok kell hogy alkossanak, egy diák nem lehet több csapatnak a tagja.

Kik nem vehetnek részt a versenyen?

A nevező csapatok tagja nem lehet olyan személy, aki részt vett a verseny előkészítésében, lebonyolításában, illetve ilyen személy közvetlen egyenes ági hozzátartozója vagy házastársa. A verseny előkészítésében közreműködő pedagógusok nem lehetnek csapattagok és nem vehetnek részt csapatok felkészítésében.

Pedagógus vagyok és tudomásom szerint egyik kollégám részt vett a verseny feladatainak kidolgozásában. Ez kizár engem és az iskolánk diákjait a versenyből?

Az előkészítésben közreműködőket szerződés kötelezi a titoktartásra, ezért ők nem, de az iskolájuk más pedagógusai és diákjaik részt vehetnek a versenyben. A feladatok készítői azonban nem lehetnek a csapatok segítségére a felkészülésben, vagy a verseny során, sem a saját iskolájukban, sem másik intézményben.

Hogyan kell regisztrálni a versenyre?

A https://iranyazur.hu oldalon a Bejelentkezés gombra kattintva kell a Regisztráció-t kiválasztani. Itt kell megadni az előírt adatokat a csapatra és a csapattagokra vonatkozóan. A kötelezően kitöltendő mezőket *-gal jelöltük.

A regisztrációs oldalról letölthető egy-egy adatkezelési nyilatkozat a diákok, illetve a felnőtt csapattag részére, ezeket kinyomtatva, kitöltve, aláírva kell beszkennelni és pdf fájlként elküldeni emailben a verseny@iranyazur.hu címre ellenőrzésre. 16 év alatti résztvevő esetén a nyilatkozatot a diák egy szülője, ill. gondviselője is alá kell hogy írja, amelyben hozzájárul a diák részvételéhez és adatainak kezeléséhez!

Mettől meddig lehet regisztrálni a versenyre?

A versenyre már az első forduló kezdete előtt lehet jelentkezni, egészen az első forduló végéig. A regisztráció és egyben az első forduló 2020. december 8-án 16:00 órakor zárul! Tehát ha pl. egy csapat 2020. december 8-án 15 órakor regisztrál, akkor még kitöltheti a tesztet, de ekkor csak egy óra áll erre rendelkezésre.

A középiskolák átálltak online oktatásra, nem találkozhatok a diákjaimmal, a nyilatkozatok nyomtatása, szkennelése szinte lehetetlen. Emiatt nem vehetünk részt a versenyen?

A hozzájáruló nyilatkozatok beküldhetők e-mailben is, ha nincs mód a nyomtatott nyilatkozat megküldésére. A nyilatkozat szövegét kérjük e-mailbe másolni, kitölteni az adatokkal és a nevet alágépelni. Az e-mailt a nyilatkozó (16 év alatti diák esetében a szülő, egyébként a versenyző) e-mail címéről kérjük a verseny@iranyazur.hu címre megküldeni. Ha a diáknak van e-mail címe, akkor arról jöjjön a nyilatkozat, ha nincs, akkor valamelyik szülő e-mail címéről.

Ha a mentor korábban az iskolában begyűjtötte a diákok hozzájárulását, de azon a diákok lakcíme nem szerepel, ez esetben a középiskola és a tanár alapján lehet azonosítani a diákokat, tehát ez is elfogadható.

Miért kell a regisztrációt megbonyolítani plusz nyilatkozatok beküldésével?

Csak akkor lehetünk biztosak abban, hogy teljesen szabályosan szervezzük a versenyt, ha legalább elektronikusan beérkezik hozzánk a résztvevők hozzájáruló nyilatkozata. Kiskorú résztvevők esetén még szigorúbb szabályok érvényesek azokra, akik a versenyzők személyes adataihoz hozzáférnek, azokat kezelik. Fontos, hogy komolyan vegyük az adatvédelmet, hogy senki ne élhessen vissza a résztvevők személyes adataival. Ehhez azonban szükséges a versenyzők és a 16 év alattiak esetében a gondviselő beleegyező nyilatkozata. A személyes adatokat kizárólag a verseny végéig őrizzük és csak az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük.

Milyen e-mail címet adjunk meg a regisztrációkor?

Kapcsolattartási e-mail címként olyan címet érdemes megadni, amit rendszeresen használnak és ellenőriznek. A biztonság kedvéért a csapattagok e-mail címét is kérjük megadni, a verseny során az értesítő leveleket mindegyik címre megküldjük. Ha valakinek nincs saját e-mail címe, megadhatják itt is a kapcsolattartó címét.

Engedélyezett karakter: A-Z a-z 0-9 _.+?#-*@!$%~/:;
A jelszó legalább 6 karakter hosszú legyen.

Milyen néven szerepelnek a résztvevők a versenyen, milyen név lesz közzétéve nyilvánosan?

A verseny során kizárólag a csapatok nevét tesszük közzé. A résztvevők nevét és iskoláját a döntőben elért eredmény alapján az első három helyezett csapat tagjai esetében hozzuk nyilvánosságra. A csapatok saját tagjaik adatait a versenyt követően nyilvánosságra hozhatják belátásuk szerint.

Csapatnévnek olyan nevet kérünk megadni, amely nem sértő vagy obszcén, illetve amiből nem derül ki egyértelműen a csapat hovatartozása (iskolája, tagjai). Ezt a nevet fogjuk minden nyilvános kommunikáció során, pl. a csapatok eredményének közzétételekor használni, közzétenni.

Engedélyezett karakter: A-Z a-z (ékezetes betűk is lehetnek), 0-9 _.?@
A csapatnév legalább 6 karakter hosszú legyen.

A regisztrációkor megadott adatokat milyen célra használják és kik juthatnak hozzá?

A megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztatóban leírtak szerint kezeljük és tartjuk nyilván. Az adatokat a Külgazdasági és Külügyminisztériumnak a versenyért felelős munkatársai ismerhetik meg; valamint a Magyar Asztronautikai Társaság vezetői, a verseny lebonyolításában résztvevő tagjai (koordinátor: Medvegy Anna, irodavezető: Székely Anna Krisztina) és a verseny weboldalát kezelő SZTAKI érintett munkatársai kezelhetik, titoktartási nyilatkozat aláírását követően.

A személyes adatokat kizárólag a verseny lebonyolítása céljaira használjuk, a verseny időtartama alatt (ld. Adatkezelési tájékoztató).

Ezúttal lemaradtunk a versenyről, de jövőre szeretnénk részt venni. Hogy zajlott az első forduló?

Az ELSŐ FORDULÓ feleletválasztós kérdésekből álló tesztsor volt. Minden kérdésre egy vagy több helyes válasz lehetséges, pontot csak a tökéletes válaszra adtunk. Tehát ha egy helyes válasz volt és azt megjelölték, de mellette egy helytelen választ is, akkor nem járt pont. Az első fordulóban a legtöbb pontot elért csapatok jutottak tovább a második fordulóba. A forduló 2020. november 9-én 8.00 órától – december 8-án 16.00 óráig tartott, ezen belül bármikor elkezdhető volt a kitöltés. A kitöltésre 120 perc állt rendelkezésre, a tesztet egyszer lehetett kitölteni.

Az elért pontszámot és a helyes válaszokat a csapatok a forduló lezárása (2020. december 8.) után ismerhették meg.

A következő évben is hasonlóan tervezzük az első fordulót, de az idei év tapasztalatai alapján biztosan lesznek változtatások, hogy még érdekesebb és színvonalasabb legyen a verseny.

----



A versennyel kapcsolatos további kérdéseket a verseny@iranyazur.hu e-mail címre várjuk.